گردانی: نمی‌خواهم وارد حاشیه شوم
نوشته شده توسط : محمدرضاتاجیک

گردانی: نمی‌خواهم وارد حاشیه شوم


کاپیتان دوم ماشین سازی تبریز می گوید سه امتیاز بازی برابر صبا حق تبریزی ها بود و آنها باید همه امتیازات بازی را به دست می آوردند.


 

به گزارش "ورزش سه"، حبیب گردانی مدافع ماشین سازی در مورد دیدار این تیم در برابر صبای قم و تساوی در این  بازی گفت: ما مثل دیدار های گذشته عملکرد خوبی داشتیم و روی اشتباهات فردی این برد را از دست دادیم و همانطور که دیدید ما تیم برتر میدان بودیم و باید از این دیدار 3 امتیاز را به حساب خود واریز می کردیم ولی متاسفانه چنین اتفاقی نیفتاد و باید در دیدار های آینده جبران کنیم .


وی ادامه داد : نتیجه بازی خیلی ناراحت کننده بود و هر چند تساوی در دیدار های خارج از خانه نیز بد نیست ولی ما تیم برتر زمین بودیم و سه امتیاز این دیدار حق ما بود که آن گل بدی که خوردیم همه چیز را خراب کرد و ما شرمنده هوادارانمان شدیم که خستگی این سفر بر تنشان ماند و نتوانستیم با خوشحالی روانه تبریز کنیم.


حبیب گردانی بازیکن تبریزی ماشین سازی که سابقه حضور در تراکتور را دارد، در مورد داربی تبریز حرفی به زبان نمی آورد و تنها در این باره می گوید: اجازه دهید در مورداین دیدار هیچ صحبتی انجام ندهم تا وارد مسائل حاشیه ای نشویم .

 




:: موضوعات مرتبط: ماشین سازی تبریز , حواشی , ,
:: برچسب‌ها: فوتبال , ورزشی , راحتی , نگارش , هنری , فیلم , عکاسی , فوتبالی , باشگاه فوتبال , هواداری , استادیوم , مربی گری , مربی فوتبال , اینده نگری فوتبال , داخلی , خارجی , تماشاگران فوتبال , ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: